Szukaj w portalu
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
RSSInformacje dla miasta Dynów
- Bistro The Dorsz
- Witam w nowym roku:-)
- Tap Madl i kasa zapomogowo-pożyczkowa:-)
- Taktyka autobusowa
- Na lanserkę do Starego Browaru:-)
- Sówka Toaletówka:-)
- :-)
- Siódma Zbiórka Żywności Caritas. Tak, pomagam!
- TESCO Dzieciom !!!
- Pomoc na leczenie Jana Gębskiego !!!
- Bezruch członkowy
- Pierdzioszkowo:-)
- Wypiekarnia-Słodkie Słone Wypieczone, Rzeszów
- Kukułeczek Tadzio
- Czterokołowy Mikołaj czyli gokarty Plaza:-)
- Woda z kranu śmierdzi
- Soap opera "MPK Rzeszów"
- Bombaj Drim.......
- Robespierre w Galerii Rzeszów
- Targi Świąteczne;-)
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową