Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Etykiety i naklejki
Spis firm dla branży Etykiety i naklejki
Informacje dla powiatu rzeszowski
- Bistro The Dorsz
- Witam w nowym roku:-)
- Tap Madl i kasa zapomogowo-pożyczkowa:-)
- Taktyka autobusowa
- Na lanserkę do Starego Browaru:-)
- Sówka Toaletówka:-)
- :-)
- Siódma Zbiórka Żywności Caritas. Tak, pomagam!
- TESCO Dzieciom !!!
- Pomoc na leczenie Jana Gębskiego !!!
- Bezruch członkowy
- Pierdzioszkowo:-)
- Wypiekarnia-Słodkie Słone Wypieczone, Rzeszów
- Kukułeczek Tadzio
- Czterokołowy Mikołaj czyli gokarty Plaza:-)
- Woda z kranu śmierdzi
- Soap opera "MPK Rzeszów"
- Bombaj Drim.......
- Robespierre w Galerii Rzeszów
- Targi Świąteczne;-)
Informacje dla branży Etykiety i naklejki
- Carrefour wdraża nowy system etykietowania
- Nadchodzą spore zmiany w etykietowaniu żywności
- Trend clean label wpływa nie tylko na skład produktów, ale także wygląd opakowań
- Etykiety nie będą już wprowadzały w błąd, co to oznacza dla producentów i konsumentów?
- Poradnik konsumenta: Jak rozszyfrować informacje na etykiecie (cz.2)
- Poradnik konsumenta: Syrop glukozowo-fruktozowy w składzie świadczy o niskiej jakości produktu
- Konsumenci zwracają uwagę na skład produktów spożywczych
- Rząd przyjął projekt ustawy o etykietowaniu sprzętu elektronicznego
- Tylko 30 proc. konsumentów czyta informacje na etykietach
- Ministerstwo rolnictwa chce walczyć z wędlinami z MOM-em
- KE rozważa wprowadzenie w UE opakowań papierosów bez logo producenta
- Nowe regulacje wymuszą stworzenie e-opakowań
- IJHARS kwestionuje blisko 1/4 partii produktów drobiowych
- Rusza kampania, która ma zachęcić klientów do świadomych wyborów
- POHiD i Federacja Konsumentów będą szkolić konsumentów z czytania etykiet
- Jeszcze w tym roku UOKiK rozpocznie kontrole etykiet energetycznych
- Nowe przepisy ws. obowiązków informacyjnych na etykietach
- Postawiono zarzuty za przeklejanie etykiet na przeterminowanych rybach
- Będą zmiany w etykietowaniu produktów rybnych w UE
- Cena najważniejszym kryterium wyboru żywności dla 43 proc. polskich konsumentów