"Meritum" Agencja Reklamowa Public Relations
Branża: Marketingowe agencje - public relations,
"Meritum" Agencja Reklamowa Public Relations
Św. Idziego 2
Kod pocztowy/Poczta: 50-328 Wrocław
Miejscowość: Wrocław
Powiat: wrocławski
Woj: Dolnośląskie
TEL (71) 3453545
Miejscowości: Długołęka Kąty Wrocławskie Kobierzyce Święta Katarzyna Sobótka
Powiat wrocławski
Województwo Dolnośląskie
Informacje dla miasta Wrocław
- WAG.261.2.2.2015 - Zaproszenie do składania ofert
- Komunikat dla świadczeniodawców dotyczący aplikacji Kolejki Centralne AP-KOLCE (Świadczenia Wysokospecjalistyczne)
- Komunikat dla świadczeniodawców realizujących umowy w rodzaju leczenie szpitalne w zakresie chemioterapia
- Komunikat dla świadczeniodawców dotyczący sprawozdawania świadczeń zrealizowanych na podstawie karty diagnostyki i leczenia onkologicznego (karta DiLO) od 1 stycznia 2015 r.
- ZIP w terenie, sprawdź gdzie w najbliższym czasie będziemy
- Harmonogram postoju mammobusów 23-27.03.2015
- Prace modernizacyjne w dniu 24. marca 2015
- Komunikat prasowy o posiedzeniu Rady DOW NFZ
- Ofertowanie 10.30.0307
- Przejście Świdnickie
- TUMW: Prosimy o rzetelność w sprawie tramwaju na Nowy Dwór
- Harmonogram postoju mammobusów 16-20.03.2015
- Ogłoszenie o rozstrzygnięciu odwołania
- Ogłoszenie o rozstrzygnięciu odwołania
- 24/2015 - Ogłoszenie o naborze
- Harmonogram postoju mammobusów 09-13 marca 2015
- 23/2015 - Ogłoszenie o naborze
- 22/2015 - Ogłoszenie o naborze
- 21/2015 - Ogłoszenie o naborze
- 19/2015 - Ogłoszenie o naborze
wszystkie
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową