"Kapimar" Poskrop Katarzyna
Branża: Przyprawy, koncentraty, aromaty,
"Kapimar" Poskrop Katarzyna
Grodzka 80d
Kod pocztowy/Poczta: 87-800 Włocławek
Miejscowość: Włocławek
Powiat: włocławski
Woj: Kujawsko-Pomorskie
TEL (54) 2370156
Miejscowości: Brześć Kujawski Lubraniec Kowal Fabianki Izbica Kujawska
Powiat włocławski
Województwo Kujawsko-Pomorskie
Informacje dla miasta Włocławek
- Jak kupić złoto lokacyjne? My znamy odpowiedź
- Ulgi podatkowe – sprawdź jakie Ci przysługują
- Najlepsze lokaty bankowe. To nasz skrócony ranking
- Zmień dostawcę energii elektrycznej i płać niższe rachunki za prąd
- Ekspert: GUS marnuje ogromny potencjał gospodarczy
- Sędzikowski, prezes KW: nikt mi niczego nie narzuca
- ZF Friedrichshafen AG obchodzi 100-lecie istnienia
- Nowa koncepcja Lexusa
- Rozstrzygnięty jeden z największych przetargów na przewozy węgla
- Sąd oddalił pozew zbiorowy frankowiczów
- Pożar endogeniczny w kopalni Bielszowice w Rudzie Śląskiej
- Resort infrastruktury ma gotowy projekt Kodeksu budowlanego
- KRD: zatory płatnicze w eksporcie coraz mniejsze
- IFJ zamówił staje robocze dla terapii onkologicznej
- Emerytury albo zdrowie
- Lepsza kondycja budowlanki
- M-handel rośnie jak na drożdżach
- Track Tec myśli o akwizycjach w Europie
- Piloci linii Norwegian będą kontynuować strajk w poniedziałek
- "Przyklepanie" sprzedaży 50% udziałów ZF Lenksysteme dla Boscha
wszystkie
Informacje dla branży Przyprawy, koncentraty, aromaty
- Dyrektor Podravki: 2014 r. to rok kolejnych zmian zachodzących w Podravce w Polsce
- Dyrektor Podravki na VII FRSiH: Stawiamy na rozwój organiczny
- Ekspert KPMG: Przejęcie Kamisa nie zrewolucjonizowało rynku przypraw
- Prezes McCormick Polska: W tym roku liczymy na przynajmniej 7 proc. wzrost sprzedaży rynku przypraw
- McCormick dąży do umocnienia wiodącej pozycji na rynku polskim
- McCormick Polsk stara się redukować wpływ wzrostu cen surowców na ceny detaliczne
- McCormick Polska: Kluczem do rozwoju McCormicka w Polsce jest innowacja
- Kamis poszerza ofertę
- Prezes Podravki: Polski rynek przypraw jest otwarty na niszowe produkty
- Prezes Podravki: Kategoria przypraw uniwersalnych daje wiele możliwości rozwoju
- Prezes Podravki: Polska jest jednym z kluczowych rynków dla naszej grupy
- Prezes Colian: Teraz czas na efekty synergii
- Polska w strategii firmy Podravka
- Bayern Monachium wypuścił na rynek klubową przyprawę do mięs
- W 2017 r. wartość rynku sosów, dressingów i przypraw w Polsce wyniesie 4,64 mld zł
- Prezes Podravki: Rynek przypraw pozostaje stabilny, z tendencją wzrostową
- Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych
- McCormick przewiduje tredny, które będą królować w kuchni
- Polska jednym z państw napędzających wyniki Grupy Podravka
- Nowy prezes Podravki w Polsce