Centrum Handlowe E.LECLERC TOMASZA ZANA - Lublindis Polska Sp.z o.o.
Branża: Supermarkety i hipermarkety,
Centrum Handlowe E.LECLERC TOMASZA ZANA - Lublindis Polska Sp.z o.o.
Tomasza Zana 19
Kod pocztowy/Poczta: 20-601 Lublin
Miejscowość: Lublin
Powiat: lubelski
Woj: Lubelskie
81 528 05 00
Opis firmy: E.Leclerc jest najdłużej działającą siecią super i hipermarketów w Polsce, a po 20 latach rozwoju może się poszczycić 43 sklepami w 38 miastach na terenie 15 województw. Jednak gdy na początku lat 90. syn założyciela sieci, Michel Édouard Leclerc, przyjechał do Polski, znał ten kraj tylko z opowiadań znajomych i filmów Andrzeja Wajdy. Zafascynowany entuzjazmem Polaków, zaprosił do współpracy 41 najbardziej uzdolnionych stażystów i wysłał na dwa lata do Francji, by zdobyli niezbędną wiedzę i doświadczenie, potrzebne do zbudowania polskiej gałęzi sieci E.Leclerc. Od tego momentu rozpoczął się dynamiczny rozwój marki na polskim gruncie i w 1995 roku otwarto pierwszy sklep na warszawskim Ursynowie. W 2009 dokonano zakupu sieci supermarketów Billa. Po zakończeniu akcji rebrandingowej, Sklepy zyskały nowy wystrój, znacznie powiększył się też oferowany asortyment (do 23000 artykułów) przy jednoczesnym obniżeniu cen. Co więcej, to właśnie Polska, a dokładniej Ostrowiec Świętokrzyski stał się w 2010 roku miejscem otwarcia setnego sklepu E.Leclerc poza granicami Francji! E.Leclerc w Polsce działa według tej samej filozofii, która od lat sprawdza się również w Europie: Kupować taniej, by sprzedawać taniej. O skuteczności zastosowania tej innowacyjnej myśli świadczą sukcesy sprzedażowe. Szeroka oferta E.Leclerc w Polsce to nie tylko sieć sklepów. To również 12 stacji paliw, które wpisując się w filozofię uwolnienia cen, nieustannie starają się oferować klientom produkt w najbardziej konkurencyjnych cenach. Jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce firma uruchomiła też sprzedaż przez Internet poprzez sieć E.Leclerc Drive, działającą w siedmiu miastach: Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Rzeszowie, Radomiu i Katowicach. Więcej niż sklep E.Leclerc od zawsze dużą wagę przywiązuje, do spraw społecznych. Cała unikalność Ruchu E.Leclerc opiera się na trzech zasadach: niezależność, solidarność i obrona interesów konsumentów. Na wzór francuski, również w Polsce sieć korzysta z usług lokalnych dostawców, wspierając tym samym krajową i regionalną gospodarkę. Każdy sklep E.Leclerc jest lokalnym przedsiębiorstwem, niezależną spółką. Dzięki takiej autonomii pracownicy zatrzymują część generowanego zysku. Zarządzane przez indywidualnych przedsiębiorców markety łatwiej i szybciej reagują na potrzeby lokalnych rynków, przystosowują się do wymagań stawianych przez lokalnych klientów oraz efektywnie uczestniczą w życiu lokalnych społeczności i wspieraniu rozwoju regionu. Sieć realizuje swoją filozofię, włączając się w liczne inicjatywy społeczne. W 2012 r. E.Leclerc Polska po raz trzeci aktywnie uczestniczył w akcji organizowanej przez Unicef Reszta w Twoich rękach, której celem było pozyskanie środków dla dzieci w Gruzji.
Informacje dla miasta Lublin
- Festiwal Aktywności "Rozwój w biały dzień"
- WySPA ma talent!
- Homo Faber na WSPA
- Drzwi Otwarte WSPA 2015
- Konferencja podsumowująca projekt Lubelska Pracownia
- Szybowcem nad dachem świata
- Kolejna szkoła pod patronatem WSPA!
- Nowy napastnik w Górniku. Już podpisał kontrakt
- Azoty były bezradne. Lekcja od wicemistrza Polski
- Co, gdzie, kiedy - kalendarz imprez sportowych
- MKS Selgros przed ważnym meczem. Bilety już w sprzedaży
- MKS Selgros przed ważnym meczem Bilety już w sprzedaży
- Plejada gwiazd na parkiecie. Azoty kontra Orlen Wisła
- Motor zdeklasowany przez Legię na Arenie Lublin
- Półfinały koszykarskich MP juniorów w Lublinie
- Siatkarze z maleńkiej szkoły najlepsi w Lublinie
- Mistrzyni gromi. Gdzie ci mężczyźni, prawdziwi tacy?
- Górnik Łęczna wygrywa w Turcji. Rudik już strzela
- Zwycięstwo "Dzików". Akademicy lepsi od wicelidera
- Koszykarze Startu wiedzą, z kim zagrają w półfinałach MP
wszystkie
Informacje dla branży supermarkety-i-hipermarkety
- Auchan otworzył pierwszą stację od 2011 roku
- Kolejna Stokrotka w woj. małopolskim
- Biura zastąpią Tesco w DH Drukarnia
- Sieć Piotr i Paweł liczy na 2,5 mld zł przychodów
- FRSiH: Mały format ma się w Polsce lepiej, niż w reszcie Europy
- Tempo spadku sprzedaży Tesco w Wielkiej Brytanii odrobinę zwolniło
- Auchan i Kaufland dobrze sobie radzą pomimo trudnej sytuacji hipermarketów
- Tesco będzie rozszerzać markę własną Finest o kolejne kategorie
- Wiceprezes Tesco: Stawiamy na dyferencjację kategorii produktowych
- Osoba numer dwa w Tesco odchodzi w związku z aferą finansową
- Szansą dla Tesco jest inwestowanie w format convenience
- Auchan i Grupa Metro będą wspólnie negocjować zakupy
- Wiceprezes Tesco: Polacy stają się smart shopperami
- Promocyjna oferta dyskontów słabsza od cen w hipermarketach
- E.Leclerc w Elblągu organizuje loterię urodzinową
- Sieci handlowe w Polsce więcej wydają na reklamę, niż na CIT
- Hipermarket Real w Tychach zmienił szyld na Auchan
- Wszczęto kryminalne śledztwo ws. fikcyjności zysków Tesco
- Węgry chcą wprowadzić wysokie podatki dla sieci handlowych
- Real w Łodzi przechodzi rebranding na Auchan