"Libella" Zakład Spożywczy w Warszawie Sp. z o.o. Oddział w Kotuniu
Branża: Przyprawy, koncentraty, aromaty,
"Libella" Zakład Spożywczy w Warszawie Sp. z o.o. Oddział w Kotuniu
Żeliszewska 8
Kod pocztowy/Poczta: 08-130 Kotuń
Miejscowość: Kotuń
Powiat: siedlecki
Woj: Mazowieckie
TEL (25) 6414630
Informacje dla miasta Kotuń
- 28 listopada SPOTKANIE DUSZPASTERSTWA RODZIN W SIEDLCACH
- "Magazyn Historyczny"
- "Kronika Zdarzeń Medycznych"
- "Wiadomości Regionalne 12.11.2014"
- "Bezpłatny dowóz osób niepełnosprawnych na wybory"
- "Biała Sobota dla słuchu"
- "„Skrzypek na dachu” w Siedlcach"
- "Zaduszki Jazzowe"
- "Rasowe koty zjadą do Chodowa"
- "Rolnicy zablokowali „krajową dwójkę”"
- "Hala przy „Samochodówce”"
- "Siedlce miastem bogatym"
- "Wiadomości Regionalne 14.11.2014"
- "Temat Tygodnia"
- "Mistrzostwa Polski w Siedlcach!"
- "Podlaski Przełom Bugu 2014"
- "Ślepcy - spektakl teatru Dlaczego nie?"
- SPOTKANIE NAUCZYCIELI NPR-u
- "Mecz ekstraligi rugby"
- "60 razy 2 czyli duet piór klasycznych, wolnych ,satyrycznych"
wszystkie
Informacje dla branży Przyprawy, koncentraty, aromaty
- Dyrektor Podravki: 2014 r. to rok kolejnych zmian zachodzących w Podravce w Polsce
- Dyrektor Podravki na VII FRSiH: Stawiamy na rozwój organiczny
- Ekspert KPMG: Przejęcie Kamisa nie zrewolucjonizowało rynku przypraw
- Prezes McCormick Polska: W tym roku liczymy na przynajmniej 7 proc. wzrost sprzedaży rynku przypraw
- McCormick dąży do umocnienia wiodącej pozycji na rynku polskim
- McCormick Polsk stara się redukować wpływ wzrostu cen surowców na ceny detaliczne
- McCormick Polska: Kluczem do rozwoju McCormicka w Polsce jest innowacja
- Kamis poszerza ofertę
- Prezes Podravki: Polski rynek przypraw jest otwarty na niszowe produkty
- Prezes Podravki: Kategoria przypraw uniwersalnych daje wiele możliwości rozwoju
- Prezes Podravki: Polska jest jednym z kluczowych rynków dla naszej grupy
- Prezes Colian: Teraz czas na efekty synergii
- Polska w strategii firmy Podravka
- Bayern Monachium wypuścił na rynek klubową przyprawę do mięs
- W 2017 r. wartość rynku sosów, dressingów i przypraw w Polsce wyniesie 4,64 mld zł
- Prezes Podravki: Rynek przypraw pozostaje stabilny, z tendencją wzrostową
- Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych
- McCormick przewiduje tredny, które będą królować w kuchni
- Polska jednym z państw napędzających wyniki Grupy Podravka
- Nowy prezes Podravki w Polsce