"Podravka Polska" Sp. z o.o.
Branża: Przyprawy, koncentraty, aromaty,
"Podravka Polska" Sp. z o.o.
Asfaltowa 28
Kod pocztowy/Poczta: 66-470 Kostrzyn nad Odrą
Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
Powiat: gorzowski
Woj: Lubuskie
podravka.kostrzyn@podravka.com.pl
TEL (95) 7284410
Informacje dla miasta Kostrzyn nad Odrą
- Nowa wersja kalendarza imprez już niebawem!
- "ECHO ŁAŹNI" - koncert w Łaźni Miejskiej - 2014.11.22 18:00
- Hybris+ War Messiah+Burn Them All - 2014.11.15 20:00
- Raggafaya - 2014.11.12 19:47
- LOSTBONE & Scarlet Skies & UMDP - 2014.11.22 19:00
- Kolarstwo to trudny sport
- Gminy „kradną” miastu obywateli
- Tu, w centrum miasta, stała kiedyś synagoga
- Spotkania teatralne to święto
- Akcja Teraz Gorzów i MM: gorzowianie, którzy odnieśli sukces!
- Teraz kolej na zmiany w rozkładzie jazdy
- Gdzie są tramwajowe miliony
- Wilki są obok nas
- Idą wybory, a przed nimi cisza, więc wyłączamy komentarze
- Miliony na zdrowie
- Dom dla historii Gorzowa - czy wróci?
- Maciej Szykuła: - Dość kłótni, czas na zgodę
- Patriotyzm? Nie musi być smutny
- Zmarzlik podpisał aneks. Stal czeka już tylko na...
- Sara, fotografka psiaków
wszystkie
Informacje dla branży Przyprawy, koncentraty, aromaty
- Dyrektor Podravki: 2014 r. to rok kolejnych zmian zachodzących w Podravce w Polsce
- Dyrektor Podravki na VII FRSiH: Stawiamy na rozwój organiczny
- Ekspert KPMG: Przejęcie Kamisa nie zrewolucjonizowało rynku przypraw
- Prezes McCormick Polska: W tym roku liczymy na przynajmniej 7 proc. wzrost sprzedaży rynku przypraw
- McCormick dąży do umocnienia wiodącej pozycji na rynku polskim
- McCormick Polsk stara się redukować wpływ wzrostu cen surowców na ceny detaliczne
- McCormick Polska: Kluczem do rozwoju McCormicka w Polsce jest innowacja
- Kamis poszerza ofertę
- Prezes Podravki: Polski rynek przypraw jest otwarty na niszowe produkty
- Prezes Podravki: Kategoria przypraw uniwersalnych daje wiele możliwości rozwoju
- Prezes Podravki: Polska jest jednym z kluczowych rynków dla naszej grupy
- Prezes Colian: Teraz czas na efekty synergii
- Polska w strategii firmy Podravka
- Bayern Monachium wypuścił na rynek klubową przyprawę do mięs
- W 2017 r. wartość rynku sosów, dressingów i przypraw w Polsce wyniesie 4,64 mld zł
- Prezes Podravki: Rynek przypraw pozostaje stabilny, z tendencją wzrostową
- Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych
- McCormick przewiduje tredny, które będą królować w kuchni
- Polska jednym z państw napędzających wyniki Grupy Podravka
- Nowy prezes Podravki w Polsce