"Fibak PR" Agencja Pubic Relations. Fibak Anna
Branża: Marketingowe agencje - public relations,
"Fibak PR" Agencja Pubic Relations. Fibak Anna
Legionów 110 lok. 22
Kod pocztowy/Poczta: 81-472 Gdynia
Miejscowość: Gdynia
Powiat: Gdynia
Woj: Pomorskie
TEL (58) 6623038
Informacje dla miasta Gdynia
- I liga: Skrót meczu Arka Gdynia - Dolcan Ząbki 0:2 WIDEO - SE.pl
- Arka Gdynia będzie mieć nowego trenera - SportoweFakty.pl
- PKP inwestuje na terenie Portu Gdynia. Budowa nowej stacji... PKP ... - Dziennik Bałtycki
- Kamil Bednarek - koncerty: Kraków, Gdynia, Nowe, Gniezno ... - Onet.pl
- Mateusz Szwoch z Arki Gdynia do Legii Warszawa. To już ... - Dziennik Bałtycki
- Arka Gdynia otworzyła nową szkółkę piłkarską - Dziennik Bałtycki
- Nad Pawłem Sikorą, trenerem Arki Gdynia zbierają się czarne chmury - Dziennik Bałtycki
- Anna Jakubiuk pozostaje w Gdyni - SportoweFakty.pl
- Świetny musicalowy show Teatru Muzycznego Roma w Gdynia Arenie - e-Teatr.pl
- Gdyński port na nowych torach - trojmiasto.pl
- Gdyński port na nowych torach. PKP PLK inwestuje - trojmiasto.pl
- Legia zainteresowana pomocnikiem Arki Gdynia - Sport.pl
- Włodarze Arki Gdynia stracili cierpliwość. Trener Paweł... Włodarze ... - Dziennik Bałtycki
- Vistal Gdynia z nowym trenerem! - SportoweFakty.pl
- Historia Gdyni Zachód w eleganckim wydaniu - trojmiasto.pl
- Gdynia: PKP PLK chce poprawić dojazd do portu morskiego - Onet.pl
- Paweł Sikora na wylocie z Arki Gdynia? - SportoweFakty.pl
- Vistal Gdynia ma nowego trenera - Dziennik Bałtycki
- PKP PLK chce poprawić dojazd do portu w Gdyni - Rzeczpospolita
- Gdynia. PKP PLK chce poprawić dojazd do portu morskiego - Gazeta Wyborcza
wszystkie
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową