"Promotor" Agencja Public Relations
Branża: Marketingowe agencje - public relations,
"Promotor" Agencja Public Relations
1 Maja 18a
Kod pocztowy/Poczta: 43-300 Bielsko-Biała
Miejscowość: Bielsko-Biała
Powiat: bielski
Woj: Podlaskie
TEL (33) 8164703
Informacje dla miasta Bielsko-Biała
- Zwycięzcy konkursów wojewódzkich odebrali nagrody
- Szpital Powiatowy ma nową salę zabaw dla dzieci (zdjęcia)
- Grabowiec. Wypadek podczas wyprzedzania. Małżeństwo w szpitalu (zdjęcia)
- Piliki: Wypadek na DK 19. BMW wjechało w golfa, a ten potrącił robotnika (zdjęcia)
- Andrzej Duda w woj. podlaskim (plan wizyty)
- WKU powołuje dziewczyny do wojska
- Młodzi bielszczanie wpadli w centrum Białegostoku z narkotykami
- Będzie pociąg Białystok - Lublin oraz Hajnówka - Białowieża. Pierwszy krok już zrobiony
- Nastolatkowie ukradli sprzedawcy telefon komórkowy
- Brańsk: Blok przy Armii Krajowej 31 otoczony błotem
- Bronisław Komorowski odwiedzi Białystok i Bielsk Podlaski. Plan wizyty
- Bronisław Komorowski spotkał się z mieszkańcami miasta (zdjęcia)
- Brańsk. 83-letni kierowca fiata prawdopodobnie spowodował wypadek (zdjęcia)
- Policja ma nowy alkomat. Ma ułatwić pracę mundurowym
- Widowo. Alina Kruk została nową sołtys (zdjęcia)
- Wybory prezydenckie mało dochodowe. Członkowie komisji wyborczych zarobią mniej
- Afera podsłuchowa w handlującej węglem firmie z Bielska Podlaskiego. Biznesmen Marek F. usłyszy zarzuty
- Bielsk Podlaski. Ul. Kazimierzowska. Bmw z dala od reszty kierowców
- Ul.Dubiażyńska. Pijani motorowerzyści rozbili się junakiem
- Poród bez bólu. Jest szansa, że poród będzie bezbolesny w każdym szpitalu
wszystkie
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową