Bielizna na Salony!
Wygląda na to, że matronowanie medialne różnym ciekawym wydarzeniom zaczyna wchodzić mi w krew :-) Po Targach Size+ nadszedł w końcu czas na imprezę z bra-nży! Oto bowiem w Łodzi, siedzibie wielu polskich firm bieliźniarskich oraz mieście, do którego niebawem ściągną tłumy na Fashion Week Poland, odbędzie się pierwsza edycja targów o nazwie Salon Bielizny . Termin to 18 października, czyli kilka dni przed wspomnianą wielką imprezą modową, co chyba nie jest przypadkowe. Organizatorzy marzą zapewne o tym - które to marzenie w podzielam - by moda bieliźniana zyskała w Polsce rangę porównywalną z modą odzieżową. Jak sami podkreślają w materiałach prasowych:
„Bielizna wychodzi z ukrycia i przestaje być tylko praktycznym dodatkiem. Na wybiegach wrześniowych fashion week’ów pojawiają się wyraźnie skrócone topy, rozbudowane biustonosze pod przezroczystymi bluzkami, szerokie opaski na biust, które mają być modne najbliższej wiosny. Natomiast w niejednej jesiennej kolekcji można już znaleźć sukienki wykończone koronką i na wąskich ramiączkach, przypominające halki. Coraz więcej marek proponuje bajecznie kolorową bieliznę sportową. Coraz częściej również taką, która wysmukla i wygładza sylwetkę. Pokazy bielizny odważniej towarzyszą tygodniom mody. W Londynie, po raz pierwszy w showroomie, pojawiła się specjalna strefa dla projektantów bielizny i kostiumów kąpielowych. Swoim nazwiskiem kolekcje bieliźniane podpisują takie gwiazdy popkultury, jak Britney Spears czy Ditta von Teese, a w kampanie reklamowe angażowani są David Beckham i Chistiano Ronaldo. W telewizji już od rana uczymy się dobierać bieliznę do sukienki, a figi do legginsów. Najlepsi jej producenci z powodzeniem nadążają za tempem narzuconym przez rytm mody i, podobnie jak producenci odzieży, przygotowują dwie kolekcje rocznie.”
O tym rytmie i tempie coś niecoś wiemy. Pokaźną ilość miejsca regularnie poświęcam zapowiedziom kolekcji na przyszłe sezony i chyba wszystkie stanikomaniaczki nauczyły się już żyć rytmem wiosna/lato - jesień/zima :-) Staram się być w kontakcie z najważniejszymi dystrybutorami UK-bielizny, którzy przekazują mi próbki i materiały dotyczące nowych kolekcji, zapraszają na spotkania i pokazy. Zgodnie z tym, co piszą powyżej organizatorzy Salonu Bielizny, największe polskie marki również dwa razy do roku tworzą kolekcje sezonowe - dotąd jednak nie udało mi się trafić na żadną ich prezentację! Z drugiej strony, dopiero od niedawna zaczęłam poznawać ofertę niektórych z nich - bo wcześniej po prostu nie obejmowały mnie wymiarowo. Świat polskiej bielizny staje się dla biustów z mojego rejonu rozmiarowego coraz ciekawszy :-)
Dlatego z radością dałam się zaprosić na Salony i 18 października wybieram się do Łódzkiego Centrum Promocji Mody, gdzie mam zamiar wreszcie obejrzeć kilka polskich kolekcji na wiosnę/lato 2015, a następnie, rzecz jasna, zdać Wam sprawozdanie!
Co będzie się działo?
Według strony Salonu Bielizny, całkiem atrakcyjnie zrobionej, podczas imprezy możemy spodziewać się kilku różnych wydarzeń. Oprócz możliwości spotkania z wystawcami i obejrzenia ich oferty, organizatorzy przygotowali prelekcje i warsztaty na bra-tematy ;) następujące:
Jak niewielkim kosztem odmienić swoją witrynę sklepową [dla sklepów stacjonarnych - witryna ważna rzecz, doceniamy dobre witryny ;)]
Jak zintegrować sklep stacjonarny z wirtualnym.
Praktyczny brafitting i slimfitting na przykładzie produktów marek-uczestników Salonu [muszę to zobaczyć!]
Tendencje na jesień/zimę 2015/16 – jak je odczytywać? [coś dla mnie! :)]
Każdy z tematów wygląda ciekawie i mam nadzieję, że uda mi się przynajmniej jedną z prelekcji zaliczyć.
Pokaz
Clou programu ma być trwający 45 minut pokaz kolekcji wiosna-lato 2015. Mam nadzieję, że pojawią się na nim wszystkie te marki spośród wystawców, które mają bogatą ofertę rozmiarów. Organizatorzy chwalą się, że będzie on miał miejsce w najnowocześniejszej sali pokazowej w Polsce. Ciekawa jestem, czy uda mi się coś sfilmować!
Wystawcy
Chyba najważniejszy punkt :-) Kto będzie się wystawiał na pierwszym Salonie Bielizny? Prawdę mówiąc, liczyłabym na większą liczbę interesujących nas firm... Cieszę się jednak, że na liście partnerów znalazłam m.in. następujące marki:
Ava
Kris Line
Lupoline
Gaia
Kinga
Tych ostatnich co prawda nie znam jeszcze z dobrej D-plusowej strony, ale chciałabym wyrobić sobie opinię. Jeśli możecie podzielić się ze mną wrażeniami na temat którejkolwiek z wystawiających się marek, albo też chciałybyście dowiedzieć się o nich czegoś więcej, bardzo proszę o komentarz. Muszę wiedzieć, na co zwracać szczególną uwagę!
Oprócz firm polskich mają się pojawić także zagraniczne - z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Czech i Słowacji (szkoda, że reprezentowana będzie w sumie tak niewielka część bieliźnianego świata...). Na razie nic o nich nie wiem. Ale może poczynię jakieś ciekawe odkrycie?
Kto za tym stoi?
Wypadałoby wspomnieć także o organizatorze imprezy . Jest nim wydawnictwo MB-PRC, wydawca czasopisma branżowego „Modna Bielizna” i właściciel portalu www.podubraniem.pl . „Modną Bieliznę” znam i cenię, zwłaszcza odkąd opublikowany tam został wywiad pt. Alfabet nie kończy się na D z niżej podpisaną oraz Ewą - założycielką Lobby Biuściastych, który zapoczątkował temat bra-fittingowy w tym magazynie i śmiem twierdzić, że publikacje te miały zauważalny wpływ na bra-nżę ;) Pismo ostatnimi czasy zawiera coraz więcej ciekawej treści - ostatni numer czytałam z dużym zainteresowaniem - a tematyka brafittingowa jest w nim stale i obficie obecna. Rozwój podubraniem.pl także obserwuję z przyjemnością - oto w ciągu ostatniego roku urósł nam profesjonalny serwis branżowy, którego dotąd na rynku brakowało. Jestem bardzo ciekawa, jak też firma wydawnicza poradzi sobie z organizacją tego ambitnie zapowiadającego się wydarzenia, które wg organizatora ma służyć integracji branży bieliźnianej w Polsce.
Mam nadzieję, że pierwsza edycja Salonu Bielizny okaże się udana, że pociągnie za sobą kolejne i że wydarzenie to na trwale pozostanie w „krajobrazie” modowych event... ee, imprez związanych z modą ;-)
Gdzie i kiedy?
Czas: 18 października 2014, godziny 9:00-19:00. Dokładny program znajdziecie na stronie Salonu Bielizny.
Miejsce: Centrum Promocji Mody, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121. Mapkę zobaczycie tutaj.
Wciąż można rejestrować się na Salon Bielizny - robi się to w specjalnym formularzu na stronie internetowej imprezy.
Na zakończenie znowu pytanie do Was: co najbardziej Was zaciekawiło w programie Salonu Bielizny? Czy jest coś, czego chciałybyście się dowiedzieć o firmach i ich produktach? A może pracujecie w bra-nży i też wybieracie się do Łodzi? :-)
więcej
Województwa
Popularne branże
- Budowlane materiały
- Budowlane usługi - specjalistyczne
- Produkcja spożywcza
- Spożywcze artykuły - detal
- Transport
- Transport samochodowy
- Odzież
- Budowlane usługi - ogólnobudowlane
- Ubezpieczenia - pośrednicy ubezpieczeniowi
- Instalacje elektryczne i teletechniczne
- Biura rachunkowe, księgowość, doradztwo podatkowe
- Wielobranżowe sklepy, hurtownie, przedsiębiorstwa
- Szkoły publiczne - podstawowe i gimnazja
- Komputery
- IT, Informatyka, sieci, komputery
- Pub / Bar / Gastronomia
- Architektoniczne biuro – Architekt – Biura projektowe
- Lekarze specjaliści - stomatologia, protetyka
- Samochody - mechanika i elektromechanika pojazdowa
- Meble - akcesoria - produkcja, sprzedaż
Promowane firmy
- "Mabo" Usługi Transportowe-Handel. Skwara Marta
- Urząd Celny w Legnicy Posterunek
- "Adidas" Sklep. "Kian-Sport" PH
- "Auto Elektronik" Sp. z o.o. w Poznaniu
- "Auto-Korneluk" Korneluk Janusz. Blacharstwo i Lakiernictwo
- "Elkan" PPHU. Malinowska Elżbieta
- "Emma" PHU Sp. z o.o Pacholak Andrzej - "Emma Travel" Biuro Podróży
- Hurtownia Artykułów Rolno-Spożywczych i Przemysłowych. Tomanek Karol
- Instytut Technologii Eksploatacji - Zakład Doświadczalny
- "Irel" PW S.C.
- "Madent" Malin Andrzej
- "Mangia Pizza" Pizzeria. "Pola" Sp. z o.o.
- NZOZ. Prywatna Przychodnia Stomatologiczna
- Piekarnia. Żurek Józef
- Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego. Hotel Asystencki - Piętro VII
- Polski Koncern Naftowy Orlen S.A. Stacja Paliw nr 242
- "Popularna" PHU. Popławska Barbara
- "Sita Suwo" Sp. z o.o. - Centrala
- Sklep Spożywczo-Przemysłowy. Hebda Andrzej
- "Ustronie" Spółdzielnia Mieszkaniowa - Dział Członkowsko-Mieszkaniowy
- "Vega" Gregorczyk Krzysztof
- Zakład Usług Komunalnych - Kontrolerzy
- Komisariat Policji Rewir III Dzielnicowych
- "Monika" Firma PPUH Romanowska Monika
- Apteka. Pidek Marek
- "Bajka" Pokoje Gościnne. Szymańska Teresa
- "K&A" PH S.C. Pacuła Krzysztof. Biuro Firmy
- Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Ekspozytura - Centrala
- "Zacisze" Spółdzielnia Mieszkaniowa - Dział Członkowsko-Samorządowy
- Nadleśnictwo Kościan w Kurzejgórze - Osada Leśna
Informacje
- Jak kupić złoto lokacyjne? My znamy odpowiedź
- Ulgi podatkowe – sprawdź jakie Ci przysługują
- Najlepsze lokaty bankowe. To nasz skrócony ranking
- Zmień dostawcę energii elektrycznej i płać niższe rachunki za prąd
- Ekspert: GUS marnuje ogromny potencjał gospodarczy
- Sędzikowski, prezes KW: nikt mi niczego nie narzuca
- ZF Friedrichshafen AG obchodzi 100-lecie istnienia
- Nowa koncepcja Lexusa
- Rozstrzygnięty jeden z największych przetargów na przewozy węgla
- Sąd oddalił pozew zbiorowy frankowiczów
- Pożar endogeniczny w kopalni Bielszowice w Rudzie Śląskiej
- Resort infrastruktury ma gotowy projekt Kodeksu budowlanego
- KRD: zatory płatnicze w eksporcie coraz mniejsze
- IFJ zamówił staje robocze dla terapii onkologicznej
- Emerytury albo zdrowie
- Lepsza kondycja budowlanki
- M-handel rośnie jak na drożdżach
- Track Tec myśli o akwizycjach w Europie
- Piloci linii Norwegian będą kontynuować strajk w poniedziałek
- "Przyklepanie" sprzedaży 50% udziałów ZF Lenksysteme dla Boscha