Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Marketingowe agencje - public relations
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Informacje dla powiatu goleniowski
- Bądź sprytny – nie pal!
- Słodka zumba
- Realizacja projektów w I LO w Nowogardzie
- I sesja V kadencji Rady Powiatu w Goleniowie
- Weekend z Gryfem!
- I sesja Rady Powiatu w Goleniowie V kadencji
- Certyfikat "Szkoła przyjazna żywieniu i aktywności fizycznej"
- Nowy samochód z wysięgnikiem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
- Międzynarodowy Dzień Wolontariusza z ProGDar Marathon Team
- Mikołajki w Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
- Sprawozdawczość merytoryczna i finansowa
- Zapraszamy na kolejny mecz Gryfa!
- Ostrzeżenie przed silnym wiatrem
- II sesja Rady Powiatu w Goleniowie
- Szkolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Goleniowie
- Informacje z ZSP w Nowogardzie
- Akademia programowania w Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie
- Stypendium Prezesa Rady Ministrów w Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie
- "Szlachetna paczka" podarowana
- Wystawa stołów bożonarodzeniowych
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową