Szukaj w portalu
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
RSSInformacje dla miasta Kłomnice
- 15-latek zabrał matce samochód, wjechał nim w drzewo i uciekł. Był pijany
- Węzeł DK1 - al. Jana Pawła II zbudowany ale jeszcze poprawiany i dopieszczany
- Rodzinny spacer Staszczyków. Muniek i jego tata zwiedzili hutę [ZDJĘCIA]
- Hospicjum się rozrośnie. Nową siedzibę zbuduje w Lubojence
- FELIETON. Wielki Festynowy Dariusz Kapinos
- Pas przechodni, czyli prezent dla miasta od Andrzeja Gołoty
- Bezludzie - główny problem Rynku Wieluńskiego. Propozycje urbanistów [WIZUALIZACJE]
- Zważono śmieci wyrzucone na środku ulicy w Gnaszynie. To 81 ton
- Bezludzie - główny problem Rynku Wieluńskiego
- Przedsiębiorco, zmierz się z innymi na swoje produkty
- Samochód wjechał pod pociąg na niestrzeżonym przejeździe w Mykanowie
- Elżbieta Hurnik została wyróżniona prestiżową Nagrodą Karola Miarki
- Fałszywa urzędniczka chodzi po domach. Uważajcie, bo może was okraść
- Wypadek koło teatru. Jeden z samochodów dachował
- Tragiczny wypadek w Blachowni. 83-letni pieszy zmarł w szpitalu
- 59 zł - to cena najtańszego biletu na Pendolino z Częstochowy do Warszawy
- Wypadek koło teatru. Ruch ul. Jasnogórską
- Mieszkańcy Częstochowy pytają, czy wspólnoty nie przepłacają
- W Olsztynie płonęły lasy, teraz ktoś podpala zabudowania. Ogień zabił dwa konie
- Diecezjalny duszpasterz młodzieży: "Halloween może prowadzić do satanizmu"
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową