Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Marketingowe agencje - public relations
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Informacje dla powiatu lęborski
- GROŻNA KOLIZJA NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 213
- RODZICOM I MŁODZIEŻY O ZAGROŻENIACH CEBERPRZEMOCĄ
- PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ PASY
- POLICJA O BEZPIECZEŃSTWIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM
- PODSUMOWANIE AKCJI TRZEŹWOŚĆ
- ZATRZYMANY ZA USZKODZENIE SAMOCHODU
- DZIAŁANIA NIECHRONIENI UCZESTNICY RUCHU - ZAPOWIEDŹ
- DZIAŁANIA „TRZEŹWOŚĆ” - ZAPOWIEDŹ
- ZATRZYMANE PRAWO JAZDY ZA POTRĄCENIE NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH
- ŚMIERTELNE POTRĄCENIE KOBIETY
- ZATRZYMANY ZA DOKONANIE ROZBOJU Z UŻYCIEM NOŻA
- SPOTKANIE Z DZIEĆMI W MASZEWIE LĘBORSKIM
- TRESURA PSÓW SŁUŻBOWYCH W LĘBORKU
- DZIAŁANIA „TRZEŹWOŚĆ” - ZAPOWIEDŹ
- PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ PRĘDKOŚĆ I TRZEŹWOŚĆ
- PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ NIECHRONIENI UŻYTKOWNICY RUCHU DROGOWEGO
- PRAWIE 50 PUNKTÓW W 4 MINUTY I UTRATA PRAWA JAZDY
- DZIAŁANIA NIECHRONIENI UCZESTNICY RUCHU - ZAPOWIEDŹ
- TYDZIEŃ POMOCY OSOBOM POKRZYWDZONYM PRZESTĘPSTWEM
- PIJANA MATKA UCIEKAŁA Z DZIECKIEM PO WYPADKU
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową