Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Marketingowe agencje - public relations
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Informacje dla powiatu gdański
- Specjalista/ka do spraw kadr i płac w I Liceum Ogólnokształcącym w Gdańsku
- Referent ds. zaopatrzenia i administracji w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym "Wybrzeża"
- Dyrektor Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia
- Stanowisko ds. marketingu w Centrum Hewelianum
- Pielęgniarza zwierząt w dziale zwierząt drapieżnych – umowa o pracę w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym "Wybrzeża"
- p. o. Specjalista w Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
- Inspektor ds. administracyjno- gospodarczych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym "Wybrzeża" w Gdańsku
- Młodszy Opiekun/Opiekun w Dziennym Domu Pomocy
- Opiekun – 3 etaty, w w Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
- Konkursy na stanowisko dyrektora szkół i placówek oświatowych
- Inspektor ds. obsługi sekretarsko – biurowej w Wydziale Kadr i Organizacji K 18/15
- Referent – 2 etaty, w Dziale Opłat za Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi
- Inspektor w Referacie Wydatków Budżetowych w Wydziale Finansowym K 17/15
- Dyrektor Domu Integracyjno – Rodzinnego Gdańsk, ul. Ks. Zator Przytockiego 4
- Podinspektor ds. innowacji społecznych i technologicznych w Kancelarii Prezydenta K 14/15
- Główny specjalista ds. infrastruktury technicznej w Referacie Komunalnym w Wydziale Gospodarki Komunalnej K 15/15
- Podinspektor w Referacie Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich K 16/15
- Inspektor w Referacie Decyzji Administracyjnych w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków K 11/15
- Inspektor w Referacie Organizacji i Systemu Jakości w Wydziale Kadr i Organizacji K 12/15
- Podinspektor w Referacie Rejestracji Pojazdów w Wydziale Spraw Obywatelskich K 13/15
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową