Szukaj w portalu
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
RSSInformacje dla miasta Wysoka
- Prezydent Miasta Gdańska ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora instytucji kultury: Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia
- Wyniki I tury 2. edycji Otwartego Konkursu Ofert 2015 na realizację zadań z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego
- Wykaz przydzielonych miejsc do prowadzenia sezonowej działalności wystawienniczo-handlowej na terenie Głównego Miasta w Gdańsku
- IU/IL/2015/028
- Komunikat o ankietyzacji mającej na celu ustalenie ilości systemów grzewczych opalanych paliwem stałym na obszarze Miasta Gdańska
- Zmiany w gminnej ewidencji zabytków miasta Gdańska
- OBWIESZCZENIE - Budowa drogi dojazdowej do przystanku Pomorskiej Kolei Metropolitalnej "Kiełpinek"
- Przedstawiciele belgijskiej delegacji w Porcie Gdańsk
- Rozwiń swój biznes z Portem Gdańsk
- IU/IF/2015/015
- Wizyta Premiera Flandrii w Porcie Gdańsk
- VIII sesja RMG 26 marca 2015
- Konkursy na dyrektorów placówek oświatowych tradycyjnie otwarte dla publiczności
- IU/IL/2015/026
- Port Gdańsk na Transport Week
- IU/IS/2015/009
- OBWIESZCZENIE Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska Gdańsku z dnia 9 marca 2015 r., znak RDOŚ-Gd-WOO.4200.1.2014.ES.11
- IU/IH/2015/018
- Budowa Portu Zewnętrznego - inwestycja na miarę XXII wieku
- IU/IL/2015/016
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową