Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Marketingowe agencje - public relations
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Informacje dla powiatu świdnicki
- Trzecie urodziny Klubu Mam
- Zapraszam na nasze stoisko podczas III Artystycznego Kiermaszu Świątecznego
- Życzenia
- Zapowiedź zajęć w Klubie Mam
- Wystawa malarstwa Elżbiety Frańczuk
- Laureaci konkursów XIX Prezentacji Świdnik 2014
- Pobawmy się w „Świetliku”!
- Purpurowe Gniazdo 22.10.2014r.
- Uruchomienie procesu konsultacji projektu Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi
- Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wsparcie zadań publicznych dla organizacji pozarządowych
- Bezpłatne zajęcia z obsługi komputera i internetu
- Warsztaty dziennikarskie
- Spotkania organizacyjne uczestników sieci współpracy i samokształcenia
- KONFERENCJA OŚWIATOWA POWIATU ŚWIDNICKIEGO z okazji Dnia Edukacji Narodowej.
- Wyniki rekrutacji
- Młodzi piechurzy na powiatowym szlaku( MPI 15/2014)
- V Bieg Patrolowy ph. „Odkrywcy Kosmosu”
- W obliczu antyrodzinnego szaleństwa (MPI 13/2014)
- Mełgiew – modernizacyjne przyspieszenie (MPI 14/2014)
- Zapraszamy Państwa do współtworzenia dokumentu strategicznego
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową