Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Marketingowe agencje - public relations
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Informacje dla powiatu inowrocławski
- Inowrocław: ASKAUKALIS - Konkursy dla Uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjalnych. . .
- Inowrocław: MKP Noteć Inowrocław - Kujawiak Sukowy. . .
- Marihuanę ukrył w psiej budzie
- Odbył się "I Wojewódzki Przegląd Musztry Klas Mundurowych"
- Ukradł bagaż, a sam miał spory bagaż przestępczych wybryków
- Wpadł kolejny podejrzany o rozbój na dostawcy pizzy
- Wykonując prace rozbiórkowe chcieli obłowić się złomem
- Uwaga! Przed nami czas przedświątecznych przygotowań
- Dzień Przedsiębiorczości w inowrocławskiej Policji
- Wpadł złodziej sklepowy
- CBOS: 65 proc. respondentów dobrze ocenia Policję
- Zasilili Bank Krwi
- Przy Komendzie Powiatowej Policji w Inowrocławiu trwa akcja Poboru Krwi
- Wiosenny wiatr we włosach, a w głowie humorek
- Inowrocław: KSK Noteć Inowrocław - Stalma AZS UMCS Lublin. . .
- Inowrocław: Spotkanie z Filmem - Bogowie. . .
- Inowrocław: II Wiosenny Bieg Charytatywny. . .
- Inowrocław: Biegam Bo Lubię - Sobota. . .
- Inowrocław: Obrazy Słowa - Wernisaż Twórczości. . .
- Inowrocław: Obyczaje Wielkanocne na Kujawach. . .
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową