Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Marketingowe agencje - public relations
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Informacje dla powiatu Toruń
- Teatr im. Wilama Horzycy / Kansas
- DWA ŚWIATY / MADE IN TORUŃ #1 | Koncert: Jesień, Ser Charles | Wystawa fotografii: M. Replińska, Ł. Balcerzak
- DOTKNIJ TEATRU!
- Charli Green & Krzysztof „Puma” Piasecki 4SET oraz jako support Jordan Reyne (solo) – KONCERT W HARD ROCK PUBIE PAMELA
- Nieznośna lekkość hitu – recenzja filmu „Disco Polo”
- Teatr im. Wilama Horzycy / WILAMY 2014
- MOT/Nihon No Katchu. Piękno pokryte laką. Wystawa zbroi samurajskich.
- Nic już nie jest proste
- Sensualny taniec wojownika – recenzja spektaklu „DO”
- Koncert w Hrp Pamela: Sugar Blood Jinx oraz jako support Moriah Woods
- Szczerość nie wystarcza – recenzja spektaklu „Wielogłos”
- Mężczyzna i czarne pustaki – recenzja spektaklu „Aleatorium – Koncert na wizje, 10 instrumentów i niemą śpiewaczkę”
- WIZARD ASHDOD ambient / drone / cinematic / soundscape / experimental
- WIZARD ASHDOD ambient / drone / cinematic / soundscape / experimental
- Arszyn/Duda
- Pułapka na ryby – recenzja spektaklu „Hamlet”
- Nabór wniosków na nowe formy wsparcia dla pracodawców i przedsiębiorców od 23 do 27 marca 2015
- NRD/ ODWILŻ W NRD | Kapital + Frère Avenel
- NRD/ ODWILŻ W NRD | BESIDES + UNDERFATE
- CSW / Działaj Albo Giń! – wystawa twórczości Gustava Metzgera
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową