Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Marketingowe agencje - public relations
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Informacje dla powiatu wołowski
- INFORMACJA PODATKOWA PIT-11 za 2014r.
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- Organizowanie staży
- Program "Pierwszy biznes - Wsparcie w starcie II"
- Informacja dotycząca wniosków na dotacje
- Nabór wniosków - dotacje
- 24 grudnia - dzień wolny od pracy. Zarządzenie
- Informacja
- Międzynarodowy projekt edukacyjny Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym
- Konsultacje programu współpracy
- W Dniu Edukacji Narodowej
- Zakończono budowę dróg poscaleniowych w Krzydlinie Wielkiej
- Odkryj Powiat na nowo
- Nabór wniosków na refundacje ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- Nabór wniosków na refundacje ze środków Funduszu Pracy – Rezerwy Ministra
- Informacja dotycząca wniosków na dotacje
- Dodatkowy nabór wniosków o refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
- Nabór wniosków o przyznanie środków na podjęcie własnej działalności gospodarczej
- Nabór wniosków o refundacje kosztów wyposażenie lub doposażenia stanowiska pracy
- Ankieta potrzeb szkoleniowych dla pracodawców
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową