Szukaj w portalu
Spis firm dla branży Marketingowe agencje - public relations
Sprawdź inne firmy z okolicy oferujące: Marketingowe agencje - public relations
RSSInformacje dla miasta Stawiec
- 11.01.2015 - Zgon, Black Perfume
- 11.01.2015 - Zgon
- 11.01.2015 - Zgon
- Zimowe mapy turystyczne w Tygodniku Głogowskim
- Konkurs: wygraj cztery bilety na mecz Śląsk Wrocław vs Piast Gliwice 18 października!
- Jedyna taka drukarka na świecie! Drukuje w 3D z czekolady, ciasta i gumy (ZDJĘCIA)
- Polska zremisowała ze Szkocją 2:2 (ZDJĘCIA)
- Praca dla studenta? Podpowiadamy, gdzie można dorobić "parę groszy" (LISTA, OFERTY)
- Dzień Edukacji Narodowej w Legnicy (ZDJĘCIA)
- Rząd tnie pieniądze dla Dolnego Śląska. Nie wystarczy na obwodnice, Stadion Olimpijski i szpital
- Zaginął Dominik Krawczyński. Może go widziałeś? (FOTO)
- Niebo za chmurami. Możliwe opady deszczu (PROGNOZA POGODY)
- Premiery kinowe: na co warto wybrać się w weekend do kina? (LISTA, ZWIASTUNY)
- Przegląd Piosenki Aktorskiej – zaczynają się zapisy do Konkursu Nurtu OFF
- Quiz na weekend: Jaką postacią filmową jesteś?
- Uchwala nr LXIV/295/2014 Rady Miejskiej w Miliczu z dnia 24 września 2014 w sprawie złożenia do Prokuratury w Miliczu zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Jacka Ostrychacza - Sołtysa Sołectwa Slawoszowice
- Uchwała nr LXIV/296/2014 Rady Miejskiej w Miliczu z dnia 24 września 2014 w sprawie wystąpienia do Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli
- Uchwala nr LXIV/297/2014 Rady Miejskiej w Miliczu z dnia 24 września 2014 w sprawie rozpatrzenia sprzeciwu zebrania wiejskiego Sołectwa Slawoszowice
- UCHWAŁA NR LXIV/298/2014 RADY MIEJSKIEJ W MILICZU z dnia 24 września 2014 r. w sprawie utworzenia odrębnego obwodu głosowania
- UCHWAŁA NR LXIV/299/2014 RADY MIEJSKIEJ W MILICZU z dnia 24 września 2014 r, w sprawie podziału Gminy Milicz na obwody głosowania oraz ustalenia ich numerów, granic i siedzib obwodowych komisji wyborczych
Informacje dla branży Marketingowe agencje - public relations
- Hoffman o PO: „to nie rząd, ale źle sklecony komitet wyborczy nastawiony na przetrwanie”
- Kopacz – gospodyni państwowego ogniska
- Lekceważenie odbiorców pogłębia wizerunkowy kryzys
- Kopulujące osły, cenzura, układy z kościelnymi hierarchami - problemy wizerunkowe Poznania
- Zadowolenie z rządów Kopacz to efekt polityki prosocjalnej
- Francuska minister kultury nie ma czasu na czytanie książek
- Szef Browaru Ciechan chce 100 tys. zł za wylanie piwa i „deprecjację marki”
- Górecki: nie znam briefu, nie wypowiadam się
- Górecki o reklamowej „wkrętce” Maffashion: komentarze o utracie wiarygodności blogosfery śmieszą
- Reklama na YouTube jeszcze jest tania. Współpraca z vlogerami już nie tak bardzo
- „Jestem leniwy, ale uczciwy”. Kandydaci przez śmiech chcą dotrzeć do serca wyborców
- Polityk w drodze inspiruje kolegów z partii, ale dla wyborcy to wciąż za mało
- Futbol amerykański z najgorszym wizerunkiem w swojej historii
- Prezes Saatchi&Saatchi: za 3 lata nie będzie Facebooka
- Polskie miasta mają problem z komunikacją wewnętrzną
- Ekoedukacja w CSR: najważniejszy jest klient, ale pracownik też nie może być zielony
- Polityczne samobójstwo Sikorskiego
- Przedwyborcze kłótnie, czyli o co spierają się kandydaci
- „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch
- Getin Bank z nową kampanią reklamową