Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Makarony, pasty
Spis firm dla branży Makarony, pasty
Informacje dla powiatu głubczycki
- Informacja
- Ankieta
- „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych”
- III Warsztaty partnerstwa lokalnego
- INFORMACJA
- Ogłoszenie
- IV Warsztaty partnerstwa lokalnego
- V Warsztaty partnerstwa lokalnego
- Trener Pracy moja szansa!
- „Tranzytowe miejsca pracy"
- "Wsparcie kompetencji na starcie"
- Nabór wniosków na dotację
- Informacja o możliwości wzięcia udziału w programie "Pytanie na Śniadanie PLUS"
- „Kompetencje zawodowe szansą na dobrą pracę w województwie opolskim”
- IX Edycja Konkursu dla Pracodawców Wrażliwych Społecznie - LODOŁAMACZE 2014
- Badanie potrzeb rozwojowych osób fizycznych planujących założyć działalność gospodarczą
- Środki finansowe z Rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej na aktywizację
- KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
- Nabór na szkolenie "Brukarz"
- Międzyregionalne Targi Pracy i Edukacji
Informacje dla branży Makarony, pasty
- Nowy makaron w ofercie firmy Międzybrodzkie Makarony
- Makaron coraz bardziej popularny w Polsce
- W Lidlu tydzień włoski w związku ze Światowym Dniem Makaronu
- Prezes Makaronów Polskich: Liczymy na poprawę wyników w tym roku
- Makarony Polskie szukają okazji do przejęć
- Krzysztof Moska w Makaronach Polskich
- Krzysztof Moska zwiększa udziały w spółce Makarony Polskie
- Hortex poszerza portfolio o dania makaronowe
- Międzybrodzkie Makarony inwestują w nowe maszyny
- Wzrósł zysk Grupy Makarony Polskie pomimo spadku przychodów
- Perino: Rynek makaronu świeżego będzie rósł
- Maspex: Sukces konkurenta jest sukcesem całej kategorii
- Już tylko co trzeci Polak nie jada poza domem
- Barilla: Sytuacja na rynku makaronów w Polsce wygląda optymistycznie
- Makarony coraz popularniejsze. Rynek będzie dalej rósł
- Zarząd Makaronów Polskich jest zadowolony z 2013 r.
- Prezes Makaronów Polskich: Za parę lat chcemy być grupą o obrotach o wartości ok. 1 mld zł
- Makarony Polskie poprawiły zysk netto w 2013 r.
- Malma rusza z kampanią reklamową
- Makarony Polskie chcą wzmocnić eksport oraz dystrybucję na rynku krajowym