Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Gazety, czasopisma - wydawcy
Spis firm dla branży Gazety, czasopisma - wydawcy
Informacje dla powiatu ostrowski
- Sprawdź ważność swojej karty 3+
- "Nowoczesny klub z tradycjami"...
- Prezydent winszowała zwycięstwa
- Zagrali dla chorego Aleksa
- Wolontariusze z Australii, Włoch i Meksyku z wizytą w urzędzie
- "Orliki" wcześniej?
- IV Sesja Rady Miejskiej
- VIII Ogólnopolski Turniej Szachowy o Puchar Prezydenta Ostrowa Wielkopolskiego
- Wiraż doczeka się nowego toru
- Prezydent Beata Klimek doceniona przez Kombatantów
- Oświata z gwarancjami
- Katalog aktywnych organizacji pozarządowych
- Konkurs Ortograficzny „ Mistrz Ortografii”
- Młody profesjonalista na spotkaniu z uczniami
- Linie M i M-E pojadą dłuższą trasą
- Uwaga - rozpoczyna się dostarczanie decyzji podatkowych do domów
- 70. rocznica wyzwolenia Ostrowa Wielkopolskiego
- Wojewódzka konserwator z wizytą w Ostrowie
- Konsultacje w sprawie inicjatywy lokalnej
- Międzynarodowy szczypiorniak w Chrzanowie
Informacje dla branży Gazety, czasopisma - wydawcy
- „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich , Tylko „Na Żywo” na plusie
- Marcin Świderek przeszedł z “Glamour” do “Harper's Bazaar”
- „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i RMF FM najbardziej opiniotwórcze, wysoko Wirtualnemedia.pl
- Prezydent odznaczył dziennikarzy "Rzeczpospolitej”. „25 lat temu +Rz+ przestała być własnością władzy”
- Michał Tusk wygrał z „Super Expressem” proces o naruszenie dóbr osobistych. „Wyrok narusza wolność słowa”
- „Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords
- Jadwiga Sztabińska: Potrzeba jedności mediów żeby wymusić zmiany w kwestii autoryzacji
- Dorota Milczarczyk wicedyrektorem marketingu w Marquardzie
- „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)
- Naczelni o prawie do autoryzacji: to relikt PRL-u (opinie)
- Michał Kobosko: Prawo prasowe należy wyrzucić do kosza i napisać całkiem od zera
- Sławomir Jastrzębowski: Rozmówca powinien mieć szansę na doszlifowanie tekstu, język mówiony różni się od pisanego
- Bogusław Chrabota: Zero autoryzacji!
- „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” z dużymi spadkami sprzedaży, „Polityka” przed „Newsweekiem”
- Najcenniejsze marki sportowe: Nike przed ESPN i Adidasem, Super Bowl przed olimpiadą, Yankees przez Realem i Barceloną (Top 40)
- Listopadowe wydanie “Elle” z kalendarzem
- Media Regionalne kupiły tygodnik “Dzień za dniem”
- Grzegorz Hajdarowicz: nie chcę kupić Wisły Kraków
- „Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem
- „The Washington Post” za darmo w tabletach Kindle Fire