Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Gazety, czasopisma - wydawcy
Spis firm dla branży Gazety, czasopisma - wydawcy
Informacje dla powiatu bieszczadzki
- KOMUNIKAT 1/X/2014
- NOWY PROGRAM "MOWA CIAŁA"
- ZARZĄDZENIE NR 14/IX/2014 w sprawie ustalenia dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2014/2015
- „LEPSZY RYDZ NIŻ NIC ..”
- 18.10.2014 - KUP BILET Ireneusz Krosny
- 18.10.2014 - KUP BILET Ireneusz Krosny
- 18.10.2014 - KUP BILET Ireneusz Krosny
- 18.10.2014 - KUP BILET Biletyna
- 18.10.2014 - KUP BILET Biletyna
- ZARZĄDZENIE NR 15/IX/2012 w sprawie ustalenia dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
- Komunikat 8/12/2012
- KOMUNIKAT 2/04/2013
- KOMUNIKAT 1/05/2013
- KOMUNIKAT 2/12/2013
- ZARZĄDZENIE NR 15/IX/2013
- KOMUNIKAT 2/04/2014
- KOMUNIKAT 3/04/2014
- KOMUNIKAT 4/04/2014
- KOMUNIKAT 5/06/2014
- KOMUNIKAT 6/06/2014
Informacje dla branży Gazety, czasopisma - wydawcy
- „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich , Tylko „Na Żywo” na plusie
- Marcin Świderek przeszedł z “Glamour” do “Harper's Bazaar”
- „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i RMF FM najbardziej opiniotwórcze, wysoko Wirtualnemedia.pl
- Prezydent odznaczył dziennikarzy "Rzeczpospolitej”. „25 lat temu +Rz+ przestała być własnością władzy”
- Michał Tusk wygrał z „Super Expressem” proces o naruszenie dóbr osobistych. „Wyrok narusza wolność słowa”
- „Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords
- Jadwiga Sztabińska: Potrzeba jedności mediów żeby wymusić zmiany w kwestii autoryzacji
- Dorota Milczarczyk wicedyrektorem marketingu w Marquardzie
- „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)
- Naczelni o prawie do autoryzacji: to relikt PRL-u (opinie)
- Michał Kobosko: Prawo prasowe należy wyrzucić do kosza i napisać całkiem od zera
- Sławomir Jastrzębowski: Rozmówca powinien mieć szansę na doszlifowanie tekstu, język mówiony różni się od pisanego
- Bogusław Chrabota: Zero autoryzacji!
- „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” z dużymi spadkami sprzedaży, „Polityka” przed „Newsweekiem”
- Najcenniejsze marki sportowe: Nike przed ESPN i Adidasem, Super Bowl przed olimpiadą, Yankees przez Realem i Barceloną (Top 40)
- Listopadowe wydanie “Elle” z kalendarzem
- Media Regionalne kupiły tygodnik “Dzień za dniem”
- Grzegorz Hajdarowicz: nie chcę kupić Wisły Kraków
- „Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem
- „The Washington Post” za darmo w tabletach Kindle Fire