Szukaj w portalu
Wybierz miasto dla branży: Gazety, czasopisma - wydawcy
Spis firm dla branży Gazety, czasopisma - wydawcy
Informacje dla powiatu golubsko-dobrzyński
- Debata społeczna "Bezpieczny senior"
- Wiosenny przegląd
- Pijany kierowca wpadł, bo nie zapiął pasów…
- Nielegalny towar przechwycony w Golubiu-Dobrzyniu
- „Majk”i jego popisy
- Ponowne zarzuty za prąd na „lewo”
- Wyładował agresję…bo miał zły dzień
- Nocne graffiti
- CBOS: 65 proc. respondentów dobrze ocenia Policję
- Wieczorna przejażdżka po alkoholu
- Nielegalny proceder
- Zdarzenie drogowe w miejscowości Podzamek Golubski
- Poszukiwany trafił do zakładu karnego
- Znakowanie rowerów
- Nabór wniosków na staż
- Mieszkaniec powiatu płockiego, niebawem stanie przed sądem
- Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- Miała to być zwykła kontrola...
- Pijany i poszukiwany, trafił do zakładu karnego
- Zakończenie IV Naboru formularzy rekrutacyjnych
Informacje dla branży Gazety, czasopisma - wydawcy
- „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich , Tylko „Na Żywo” na plusie
- Marcin Świderek przeszedł z “Glamour” do “Harper's Bazaar”
- „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i RMF FM najbardziej opiniotwórcze, wysoko Wirtualnemedia.pl
- Prezydent odznaczył dziennikarzy "Rzeczpospolitej”. „25 lat temu +Rz+ przestała być własnością władzy”
- Michał Tusk wygrał z „Super Expressem” proces o naruszenie dóbr osobistych. „Wyrok narusza wolność słowa”
- „Gazeta Wyborcza” z książką o Google AdWords
- Jadwiga Sztabińska: Potrzeba jedności mediów żeby wymusić zmiany w kwestii autoryzacji
- Dorota Milczarczyk wicedyrektorem marketingu w Marquardzie
- „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)
- Naczelni o prawie do autoryzacji: to relikt PRL-u (opinie)
- Michał Kobosko: Prawo prasowe należy wyrzucić do kosza i napisać całkiem od zera
- Sławomir Jastrzębowski: Rozmówca powinien mieć szansę na doszlifowanie tekstu, język mówiony różni się od pisanego
- Bogusław Chrabota: Zero autoryzacji!
- „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci” z dużymi spadkami sprzedaży, „Polityka” przed „Newsweekiem”
- Najcenniejsze marki sportowe: Nike przed ESPN i Adidasem, Super Bowl przed olimpiadą, Yankees przez Realem i Barceloną (Top 40)
- Listopadowe wydanie “Elle” z kalendarzem
- Media Regionalne kupiły tygodnik “Dzień za dniem”
- Grzegorz Hajdarowicz: nie chcę kupić Wisły Kraków
- „Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem
- „The Washington Post” za darmo w tabletach Kindle Fire